« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Przedstawienie członków Komisji Gospodarczej i Rozwoju Gminy.

3. Wybór wiceprzewodniczącego komisji.

4. Spotkanie z dyrektorami wydziałów Urzędu Miejskiego w Siechnicach - Wydział Inwestycyjny, Wydział Komunalny, Wydział Dróg, Wydział Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości, Wydział Środowiska, Zieleni i Gospodarki Wodnej.

5. Omówienie spraw organizacyjnych Komisji Gospodarczej i Rozwoju Gminy (tryb zwoływania, terminy posiedzeń itp.).

6. Omówienie i wydanie opinii do projektów uchwał skierowanych na sesję w dniu 06.06.2024 roku.

a) Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie nadania nazwy ulicy w Zacharzycach.

d) Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie przystąpienia do Stowarzyszenia Aglomeracja Wrocławska.

e) Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie uchylenia uchwały Nr LV/463/2018 Rady Miejskiej w Siechnicach z dnia 16 października 2018 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Siechnice.

f) Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie zasad udzielania i rozliczania dotacji celowej na dofinansowanie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków, bezodpływowych zbiorników na nieczystości ciekłe lub instalacji oczyszczalni ścieków w istniejących bezodpływowych zbiornikach na nieczystości ciekłe na terenie Gminy Siechnice.

g) Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie uchwalenia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy Siechnice na lata 2024 – 2028”.

h) Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie zadania i zawarcie z Gminą Wrocław porozumienia powierzającego Gminie Wrocław realizację zadania własnego Gminy Siechnice w zakresie organizacji i prowadzenia systemu roweru publicznego.

7. Omówienie sprawy braku dostępu mieszkańców Iwin, Radomierzyc, Żernik Wrocławskich do usług ZGK Siechnice w zakresie usług asenizacyjnych i trudności ekonomicznych z tym związanych (wniosek Radnej Katarzyny Nowak-Pokorny).

8. Omówienie sprawy procedowania mpzp dla wsi Grodziszów - wniosek dyrektora Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości.

9. Wolne wnioski.

10. Zamknięcie posiedzenia Komisji.

« Powrót do strony głównej