Porządek obrad
1.
Wnioski do porządku obrad.
2.
Zatwierdzenie protokołów z sesji nr XII, XIII.
3.
Informacje i komunikaty przewodniczącego Rady Miejskiej i przewodniczących komisji.
4.
Informacje i komunikaty burmistrza.
5.
Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach zmieniający uchwałę budżetową na rok 2025 Gminy Siechnice.
6.
Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Siechnice na lata 2025-2044.
7.
Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków.
8.
Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu obejmującego część obrębu Żerniki Wrocławskie w rejonie centrum miejscowości, gmina Siechnice – etap II.
9.
Projekt Uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru zlokalizowanego we wsi Iwiny - oznaczonego symbolem "C", gmina Siechnice etap II.
10.
Projekt Uchwały - apel - Rady Miejskiej w Siechnicach - w sprawie zwiększenia częstotliwości kursowania autobusu 810/81 (na trasie Siechnice- Radwanice-Galeria Dominikańska) oraz wydłużenia autobusu 800/80 (na trasie Siechnice- Święta Katarzyna-Żerniki Wrocławskie- Galeria Dominikańska) z Siechnic do Galerii Dominikańskiej.
11.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
12.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie przyjęcia od Powiatu Wrocławskiego zadania zarządzania odcinkiem publicznej drogi powiatowej nr 1938D (m. Żerniki Wrocławskie) w zakresie pełnienia funkcji inwestora.
13.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie przyjęcia od Powiatu Wrocławskiego zadania zarządzania odcinkiem publicznej drogi powiatowej nr 1934D (m. Mokry Dwór) w zakresie pełnienia funkcji inwestora.
14.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie przyjęcia Aktualizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Siechnice.
15.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Siechnice.
16.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie wniosku do Audytu Krajobrazowego Województwa Dolnośląskiego.
17.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie określenia szczegółowych warunków i trybu przyznawania stypendiów w ramach Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży w Gminie Siechnice.
18.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie przekształcenia Publicznej Szkoły Podstawowej im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Świętej Katarzynie poprzez likwidację oddziału przedszkolnego.
19.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia udzielane przez Samorządowy Żłobek w Siechnicach.
20.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach zmieniającej uchwałę nr LIX/525/22 Rady Miejskiej w Siechnicach z dnia 27 października 2022 r. w sprawie utworzenia Rady Seniorów Gminy Siechnice i nadania jej Statutu.
21.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie przekształcenia Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siechnicach w Centrum Usług Społecznych w Siechnicach.
22.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie nadania Statutu Centrum Usług Społecznych w Siechnicach.
23.
Projekt uchwały Rady Miejskiej w Siechnicach w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze (w tym usługi sąsiedzkie) i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat za te usługi, jak również trybu ich pobierania oraz w sprawie określenia wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich i sposobu rozliczania wykonywania takich usług.
24.
Interpelacje i zapytania radnych - w formie pisemnej.